Babalar günü...


Bugün yetim bir sabaha uyanışımın 77.günü ve sensiz ilk babalar günü...

Saat bir taş değirmen gibi ağır ağır ilerliyor, zaman yokluğunu öğütüp bir kez daha dolduruyor avuçlarıma. Ve ben hergün senden uzak diyarlarda, her yanı seninle dolu, bu koca boşluğun altında kalıyorum.

Takvimi elime alıyor nisan ayı sayfasını koparıp uzun uzun bakıyorum güz doğurmuş bahar suretli bu aya... Sanki sayfa takvimden ayrılmamışta ben mevsimden silinmişim gibi hissediyorum.

Sen nisan!! Ağaçların yapraklarını döktüğü, çiçeklerin boyun büktüğü hangi eylül, hangi ekim, hangi dondurucu şubat... senin kadar hüzün dağıtmıştır gönlüme! Diye sessizce konuşuyorum elimdeki takvim yaprağıyla. Ne kadar süre öyle bakakaldığımı bilmiyorum. Sayfaya damlayan tuzlu gözyaşlarımı silerken nisan'ın ardından çeviriyorum diğer sayfaları ama sensiz geçen bir sonraki ayda nisan ve bir sonraki de...

O esnada dışardan gelen sesler çalınıyor kulağıma, babasıyla telefonda konuşan bir kız çocuğunun sesi... yüreğim burkuluyor telefonumu elime alıyor rehberden numarana bakıyorum, şimdi seni arasam babalar gününü kutlasam gerçekten duyamazmıyım sesini, "teşekkür ederim kızım" deyişini...

Derin bir nefes alıp gözyaşlarımı siliyor sana verebileceğim en güzel hediyenin dua etmek olduğunu hatırlıyorum ve ben seninle artık dualarımda konuşabiliyorum.

Başta babam ve eşim olmak üzere, tüm babaların, baba adaylarının, baba olamasada yüreğiyle ailesine sevdiklerine baba olanların babalar günü kutlu olsun.

Yorumlar

  1. Hilal canim benim,sabah sabah hıçkırıklar bogazima düğümlenerek okudum yazını,insan ancak bu kadar güzel ifade edebilir babasına duyduğu özlemi.Bu yazıyı okurken,babası hayatta olupta kıymetini bilemeyen insanları düşündüm.Rabbim dünyada da ahirette de babalarımızı yanıbaşımizdan ayırmasın.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hissettiklerimiz çok daha fazlası tabiki. Rabbim babası hayatta olanları yokluğuyla imtihan etmesin. Amin inşallah

      Sil
  2. Diyecek bir söz bulamadım. Kelimeler boğazımda düğümlendi 😢Rabbim rahmetiyle muamele etsin inşallah🤲.Bizleride hayattayken baba kıymeti bilenlerden eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah, Rabbim kimseyi böyle bir özlemle imtihan etmesin

      Sil
  3. Yüreğine sağlık 👏👏

    YanıtlaSil
  4. Yüreğine sağlık. Babasız kalanların duygularını ne güzel ifade etmişsin. Mekanları cennet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, yüreğimin yettiğince yazmaya çalıştım. Amin inşallah

      Sil
  5. Mekanları cennet olsun. 😔

    YanıtlaSil
  6. Babasizligi 40 yaşlarımda tattigim halde , yüreğimi hala alistiramadim onsuzluga 😔
    Yetim olmanın acısınin ömür boyu olduğunu anladım .
    Babalar ve anneler gününu dolu dolu yaşayıp da paylaşımlar yapanların. Bizi anlamasını dilerdim . Hilacim , ne mutlu sana cenabı Allah güzel yürekli bir baba bahsetmiş sana 💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın yaşı kaç olursa olsun bu yürekteki boşluk derin yaralar bırakıyor. Bu hisle yaşamak her daim zor ama böyle günlerde daha bir zor. Allah razı olsun sizinde babanıza Rabbim rahmet eylesin

      Sil
  7. Çok duygulu olmuş, keşke daha fazla insana ulaşabilse bu yazı… Çünkü okumak en güzel terapidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hissettiğimiz çok daha fazlası ama kelamımın yettiğince ifade etmeye çalışıyorum. Umarım daha fazla insanla paylaşabilmekte nasib olur

      Sil
  8. Hepimizin duygularina tercuman oldun kizim ne guzel yazmissin cook duygulandim kalemine yuregine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok yoğun duygular içindeyim, özelliklede böyle bir günde, çok teşekkür ederim

      Sil
  9. Duygularıma tercüman olsun. Kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Hilal çok duygulandım canım rabbim mekanını cennet eylesin inşallah

    YanıtlaSil
  11. ALLAHIM cennetine koysun 😔😔😔

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaralar iyileşmez, susmayı öğrenir...

Duygusal gezgin

Sakin bir İstanbul sabahı