Zaman değirmeninde hayatlar



Uyanmak sabaha

Hayatla burun buruna

Geleceğe bir adım daha yakınım her anımda

Neydi beni koşturan bu denli

Saniyeler, dakikalar ve saatlerle el ele

Ayların, yılların burun kıvırdığı

Açıp kapadığımda gözlerimi

Hepsinin ardımda kaldığı

An'ların zamana meydan okuduğu

Bu net kargaşanın parçasında gibiyim

Savruluyor gibi oluyorum bazen hayatımın akışında, nefes nefese çıkıyorum zamanın merdivenlerinden. Şimdilerde vakti yaşamakla,  tüketmek arasındaki o ince çizgiyi ölesiye hızlı geçerken, ileride aynaya her baktığımda yüzümde, hızla geçtiğim o çizgilerin izleri hatırlatacak bana bu günlerimi... biliyorum. Bazen öyle kapılıyorumki koşturmacaya,  çarpıveriyorum bir yanımı yada burkuluyor ayaklarım kalıyorum olduğum yere. Bir sessizlik çöküyor içime ama kendi cümlelerime sığamıyorum. Sonra derin bir nefes alıyor ve zihnimde her ne varsa durgun sulara bırakıp izliyorum sazlıklardan geçişini. 

Bilerek tutunmuyorum kalkabilmek için biryerlerden, düştüğüm anda kalıyorum, hiç kıpırdamadan çünkü bazen düştüğünde dinlenebiliyor insan.

Yavaşlamayı bilemeyişimizden mi? yoksa oluruna bırakmayı unuttuğumuzdan mı? tartışılır. Bazen, belkide hayatımızda bir yerlerde unutulmuş olanlar yada es geçtiklerimiz, farkedemeden ilerleyişlerimiz durduruyor bizi biraz soluklanmamız ve birşeyleri daha iyi anlayabilmemiz için... diye düşünüyorum.

Ama iyi biliyoruz ki akreple yelkovan herkes ve herşey için akıyor biz onlarla yarışa girsekte, kendi içimizde biryerlere saklanıp ilerlemesini durdurduğumuzu sansakta onlar yoluna devam ediyor. Bu yüzden "İnsan vardır zamanı kendi hesabına yontar, insan vardır bir ömür boyu zaman onu kendi hesabına yontar" diyerek bitiriyor, sağlık sıhhat ve mutlu zamanlarda kalmanızı diliyorum.

Yorumlar

  1. Bayılldım canım ve eski koştuğum günleri hatırladım 🥺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde ne koşmak, saatin bile bana yetişemediginden eminim. Teşekkür ederim

      Sil
  2. Evet bazen insan o kadar koşturuyor ki ruhu yetişemiyor ona,hayatin bir dügmesi olsa, kisa bir sure sesini kıssak ve kendimizi dinlesek tabiki çay eşliğinde

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle bir düğme lazım, biraz mola herkese iyi gelir ve evet tabiki çay eşliğinde :)

    YanıtlaSil
  4. Kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel demişsin "insan vardır zamanı.............. insan vardır bir ömür....."
    Zamanın esiri olmuşuz gerçekten. Yüreğine sağlık, harikasın👏👏👏

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel. Tebrikler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaralar iyileşmez, susmayı öğrenir...

Duygusal gezgin

Sakin bir İstanbul sabahı